Úvod Diskuze - poradna

Diskuze - poradna

Potřebujete poradit? Napište nám svůj dotaz a naši odborníci se Vám pokusí odpovědět. Přidat dotaz >>

 


Diskuse (266 komentářů)

Martina, (11. 12. 2010 21:06) Reagovat
Je mi 21 let a mykózy mě trápí asi od 17. Pravidelně každý měsíc, minimálně jednou se vrátí :sad: Mudr. mi vždycky řekne ať držím dietu a dá mi nějaké mazání, které pomůže tak na týden. Teďkom zkouším Bio Kokosový olej od Saloos, jedou denně malou lžičku jím a večer se mažu, tak jsem zvědavá jestli to bude mít účinek. Kdyby ne, ještě mám zálusk na "chytrou houbu" - feel fresh sedací koupele - nemáte s tím někdo zkušenost? i s kokosovým olejem?
LENKA, (17. 12. 2010 05:45) Reagovat
Dobrý den,je mi 22 let a na mykózu trpím už asi 4 roky. Je to hrozné. Vrací se mi každou chvíli a nic nezabírá. Chtěla jsem se jen zeptat, jestli někdo nevíte, zda opakované mykózy mohou mít vliv na plodnost.
Veru, (24. 12. 2010 00:43) Reagovat
Také trpím mykozami dlouhou dobu, opakovaně se mi to vrací. Já jsem zkusila Canesten je volně dostupný v lékárně a zabralo to. Snad budu mít na chvíli pokoj.Také jsem užívala probiotika a ještě by se měl omezit přísun cukrů,ale to se těžko dodržuje.
Helca33, (27. 12. 2010 16:14) Reagovat
Já jsem měla mykózu hlavně po lékách, jednou jsem měla hodně silnou reakci na antibiotika a to byl děs.:-( Většinou jsem dostávala mast a antimykotika, ale stejně se znovu objevila. Navíc trpím záněty močových cest, dělali mi 3x na Karláku dilataci, takže se to sřídá. A brusinky jsem jedla denně...Teď mi kamarádka poradila gynekologickou sůl na sedací koupel i výplach,že jí dost pomohla,tak vyzkouším...zatím ahoj, Helča
Tereza, (27. 12. 2010 21:26) Reagovat
Dobrý den, pročetla jsem si vaše příspěvky a docela mám husí kůži, mykózu si právě prožívám poprvé a děsím se toho,jestli se mi to bude takhle vracet:-( dostala jsem ji při léčbě ATB, od gyn.mám mast a čípky Pymafucin, tak se modlím,aby mi to pomohlo...a chtěla bych se zeptat, mám se nějak obávat přenesení např.od partnera (i když žádné příznaky nemá), ale gynekoložka mi pro něho nic nedala:-(
Helca33, (28. 12. 2010 09:48) Reagovat
Já takhle vytrpěla právě po ATB, je to o správném pH, který se bohužel antibiotikama naruší. Kromě diety, vynechání sladkého,(no ted o Vánocích nevím :-) to chce prevenci,obzvláště když užíváš léky, nebo když je dobereš a pak mít dobrý prostředek po ruce, když je akutní problém. Partnera, pokud to byla reakce z léků jak píšeš, bych neřešila, to jen kdyby si měla mykózy nebo záněty častěji, pak by bylo na místě aby se partner přeléčil..
Nový příspěvek
Copyright 2006–2018 © Vaginální-mykóza.com
Kontakty